8. 10. 2012.

NF šeširi by Nataša Filipović

Na modni red je došla jedna divna ušuškana novosadska radnja. Odiše toplinom i jednostavnošću. U njoj se mogu videti sjajni unikati. Čim zakoračite u prostor, postajete začarani. Vraćate se u neko prošlo vreme, vama omiljenu epohu,  ili se pak zamišljate sa tim novim šeširima i kapicama u predstojećoj zimi. A, opet na trenutak se samo okrenete i na drugoj strani radnje, sasvim drugo godišnje doba. Izbor je na vama. 
Ja sam već odlučila koji je moj novi šešir, pošto je malo reći da ih obožavam! :))




                                                                        Do sledećeg posta,
                                                                              Vaša N! :))

10 коментара:

  1. Celog sam zivota zaljubljena u pokrivala za glavu i da mi sad neko kaze " Biraj sta hoces iz zimske kolekcije", verovatno bih proplakala od muke jer..zelim ih SVE!!

    ОдговориИзбриши
  2. Sjani modeli, a posebno nam se svidja sto su u Novom Sadu :) <3 !

    ОдговориИзбриши