11. 4. 2016.

Serbia Fashion Week 2016 - Piotr Drzal


Kako ne bih zapostavila muškarce i modne novine za njih, današnji post je upravo tu. Zbog njih jer bez njih ne možemo.
Malo da i oni vide šta im se sprema na modnoj sceni za jesen/zimu 2016/2017.
Kolekciju potpisuje Piotr Drzal iz Poljske.
Izdvojila sam ovu reviju jer mi se sviđa kombinacija tamnijih tonova.
Crno, braon, sivo, pa opet crno.
Videli smo i različite košulje koje izgledaju odlično, ali na mene su najjači & najlepši utisak ostavile jakne. Mada, bio je i po koji mantil u kolekciji koji čini muškarca još privlačnijim. Sigurna sam da bi poslovan muškarac rado poneo bar jedan na putu do posla.
I to onako ujutro rano, a stilizovan kao da je krenuo na neku večeru gde zavodljivost treperi u vazduhu.
Dragi moji muškarci, pogledajte i razmislite šta birate sledeći put.








Photo credit: Svetlana Braun

Kako je SFW završio želim da se zahvalim celom timu SFW, našoj divnoj Jovani i Katarini jer su sve vreme bile sa nama i vodile računa o blogerskom kutku. Učinile su sve za nas i zaista je funkcionisalo od prvog dana sve na najbolji mogući način. Hvala Bojanu na strpljenju, razumevanju i fotkama u najlepšoj haljini do sada.
Naravno da želim da se zahvalim i na odličnom i nasmejanom društvu - blogerima ( neke sam znala odavno, neke sam sada upoznala). Marina, Vlada, Jovana, Milena, Tatjana, Ana, Slađa i Adela su bili sjajni članovi blogo - ekipe ovih dana i zaista mi je drago što smo svi zajedno ispratili ceo SFW.

Želim i svima vama da se zahvalim što ste tu i što pratite i pravite predah svaki dan sa mnom. <3

Do nekog sledećeg susreta i posta,

šaljem svima ljubav i uživajte u lepom sunčanom danu.

Nataša


P. S.

Leto je sve bliže a momci su već u formi. Trk po svoju FitPass karticu i svi da im se pridružimo. Ko zna, možda baš sutra sretnete zgodnog manekena u odabranom sportskom objektu.
Više info na www.fitpass.rs


2 коментара:

  1. Divnooo, hvala i tebi što si bila nasmejana zajedno sa nama <3
    Iz ove kolekcije meni su oči sijale na onim crno-sivim cipelama :D

    ОдговориИзбриши
  2. Znam, verujem, cipele su p.r.e.d.i.v.n.e.
    Hvala svima vama na prelepom druženju. <3

    ОдговориИзбриши