2. 11. 2016.

One day for me


Dođe dan koji želite da posvetite samo sebi i onda tražite kako biste i šta radili da sve bude taman. Takav dan je došao na red i kod mene, i to baš kad je napolju hladno, vetar duva i sve miriše na sneg. Ne, nisam ostala pod dva sloja ćebeta i u pidžama stilu tokom čitavog dana čitajući knjige. Izabrala sam tretman lica koji do sad nikad nisam probala, pozvala salon i zakazala. Egipatski tretman lica je bio izbor i ubrzo korakom sam išla - pravac salon. Želela sam baš da uživam, i to onako kao čuvena Kleopatra, potpuno kraljevski. To je bilo samo u mislima. No, ono što je bilo u mislima pretvorilo se u stvarnost. Tretman je bio fantastično iskustvo. Danica je bila zadužena za tretman, sa čarobnim rukama i svaki pokret joj je neverovatan. Uživanje od početka do kraja, i tako skoro dva sata. Red masaže, red maskice, red priče, red smeha, red opuštanja. Takođe je profesionalno, odgovarala na sva moja pitanja smirenim, nežnim tonom. Na kraju me je ostavila sa novom maskom na licu da zamišljam kako sam ispod palme na moru i donose mi koktele. To vam je onaj trenutak kad baš bezobrazno ugađate sebi i sve je samo po vašem, dok drugi titraju oko vas. E, to, baš to. Takav je dan. Samo dobro raspoloženje i različiti mirisi kremica, maskica, pilinzi i masaže. Kada se tretman završio, odmah sam požela još. I još jedan, uz ogromnu zahvalnost. Lice mekano, sjajno, baršunasto i preporođeno.
Sasvim dovoljno razloga za uputiti se u grad i nastaviti uživanje uz kafu i kolače.






Otkriću vam lokaciju uživanja, salon Majestic Beauty - Novi Sad. 
To je jedan od onih ušuškanih kutaka lepote o kojima žene sanjaju.
Adresa je Bulevar Cara Lazara 104.

Do sledećeg posta, 
prepustite se uživanju. :) 


Nataša 



Нема коментара:

Постави коментар